Contacte: redaccio@portaenrere.cat

Ciutat L’Ajuntament de Tarragona va destinar més d’1,1 milions d’euros als mitjans de comunicació els anys...

Comentaris (2) /

Escrit per:

Gairebé 600.000 euros l’any. Això és el que es gasta l’Ajuntament de Tarragona en aportacions als diferents mitjans de comunicació de la ciutat i de fora a través d’insercions publicitàries o publireportatges que es paguen mitjançant el departament de Comunicació Corporativa o les empreses municipals com Ematsa, Aparcaments Municipals, EMT, Empresa Municipal de Mitjans de Comunicació, SMHAUSA i Empresa Municipal de Desenvolupament Econòmic. També la Fundació Tarragona 2017. En aquestes…

Porta Enrere és un mitjà que no rep publicitat institucional ni privada perquè podria influir en els nostres continguts. Per fer possible el periodisme d'investigació independent cal el suport de la ciutadania, per això els nostres articles estan restringits als subscriptors.

Ets subscriptor?

Fes-te subscriptor ara per accedir a tots els continguts

Fes-te subscriptor

2 Responses to " L’Ajuntament de Tarragona va destinar més d’1,1 milions d’euros als mitjans de comunicació els anys 2016 i 2017: premsa lliure o subvencionada? "

  1. Pedro MS ha dit:

    Enhorabuena por la publicación de este estudio o reportaje. A ver si publicáis, por ejemplo, cuanto dinero destinan los del ayuntamiento a causas de pago por amistad como la fundación Mediterrania de Juárez. Y de paso, podriáis publicar lo que destinan a las agencias de comunicación a las que encargan también trabajos de periodismo o de otros ámbitos. Enhorabuena de nuevo.

  2. Pedro MS ha dit:

    Os comentaba dos temas que van por separado. Lo del dinero destinado a Juárez es una verguenza. Y lo de las agencias de comunicación es otro tema aparte.

Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *