Contacte: redaccio@portaenrere.cat

Ciutat El Port de Tarragona va destinar més d’1,7 milions d’euros als mitjans de comunicació entre...

Comentaris (0) /

Escrit per:

El Port de Tarragona, un dels motors econòmics més importants de la demarcació de Tarragona, s’ha convertit en una de les principals fonts d’ingressos dels mitjans de comunicació els últims anys. Entre el anys 2015 i 2019 (ambdós inclosos) l’Autoritat Portuària de Tarragona va gastar 1.784.190,71 euros en publicitat als mitjans. Menys de la meitat d’aquesta despesa va anar a parar a publicacions especialitzades com El Mercantil, El Vigía, Diario…

Porta Enrere és un mitjà completament independent que no rep publicitat pública ni privada. Per fer possible el periodisme d'investigació lliure cal el suport de la ciutadania, per això els nostres articles estan restringits als subscriptors.

Ets subscriptor?

Registrar-se | Ha perdut la seva contrasenya?

Fes-te subscriptor ara per accedir a tots els continguts

Fes-te subscriptor

Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *